۵ پاسخ

اره وقتی زخمه هنوز

من اره

درد و سوزش مال شقاقه کامل که خوب بشه دیگه درد و سوزش نداره عزیزم

من وقتی ام‌ک‌یبوست میشم بازم درد ندارم

ن دیگه

سوال های مرتبط