۶ پاسخ

بعد از هربار دفع تا حدود ۸ ساعت درد دارم وقتایی که زخم میشم 🥲

هر وقت دستشویی میرفتم تا ۲۴ ساعت درد شدید

وایی موقع دفع درحد مرگ درد داره 😫من هرچی میخورم فایده نداره، الان دیگه جثری شده چه یبوست داشته باشم چه نداشته باشم موقع دفع خیلی درد دارم

من بواسیر دارم تو نشستن مشکل ندارم فقط خدا نکنه یبوست بشم از درد به خودم میپیچم

شیاف بزار
پماد آنتی فیشر باریچ روزی ۲ بار بزن
شربت لاکسی ژل بخور که یبست نشی زخم خوب میشه

موقعی که زخم خوب نشده درد هست

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد