عزیزم این بتا تقریبا مشکوک بزار موعدت ببین رد میشه یانه بعد آزمایش بده
باید عقب بیوفته پریود بتا دقیق بگه
من سر بار داری اولم چندبار بتا دادم منفی بود😶
عزیزم این بتا رو میشه بهش شک کرد من سربلرداریم بتام اول ۷ بود بعد دوروز رفت بالا
ولی یا نطفه داشته شکل میگرفته داره از بین میره و خونریزی میکنی یا نطفه میمونه
که احتمال زیاد پریود شی تموم شه
چند روز عقب انداختی آز دادی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.