۵ پاسخ

نمیخابه🤣😑

دختر من دوبار خوب می‌خوابه در حد یک دو ساعت هر بار ولی بقیه روز چرت های ده دقیقه یه ربع فقط میزنه خواب شب تا صبحش خیلی طولانیه ولی قشنگ ده ساعت میشه

دختر من هر دو ساعت یکبار دو ساعت کامل میخابه . ینی دو ساعت بیداره شیر میخوره دو ساعت میخابه . دوباره دوساعت بیداره همبنجوری تا هشت و نه شب که دیگه میخابه تا 6 و ۷ صبح وسطشم یکبار تو خواب شیر میخوره

منم روزا فقط چرت روپام تا میذارم بیدار میشه شباهم بیدار شیش صبح میخوابه

بچه منم روزا چرت میزنه نمی‌خوابه

سوال های مرتبط