تازه زایمان کردی سردی هست میگن رحم سردی میوفته نباید خورد
ممکنه بچه رفلاکس بگیره عزیزم ی مدت گوشت گاو ،لبتیات حبوبات نخوری بهتره
نه نخور باعث دل درد و رفلاکس بچه میشه
عزیزم کلا لبنیات نباید تا دو سه ماه بخوری چون برای بچه خوب نیس و همش استفراغ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.