دهانه رحم رو بخیه میزنن
من۲۰هفته از۳۱شد۲۲
علائمش چیاس؟
و اینکه تو سونو یا ازمایش غربالگری مشخصه!
فقط تو سونو من زده بود جفت قدامی همین
مهشید من انجام دادم
دهانه رحم رو بخیه میزنن ک باز نشه
توی بیمارستان امام زمان هزینه ی همه چیزم دراومد ۳۵
اگر بخوای طبیعی زایمان کنی ۳۶ هفته اینا باز میکنن اگر ن سزارین باشی سر عمل باز میکنن
خیلی راحته دهنه رحم بخیه میزنن اصلا هم متوجه نمیشی
منم سرکلاژ کردم اصلا چیزی متوجه نمیشی و تااخر۳۷هفته میمونه بعد بازش میکنه دکترت
دهانه رحم رو میدوزن
عمله گلم دهانه رحمو دوزیده میکنن
عزیزم دهانه رحم رومیدوزن هزینشم بستگی ب بیمه خودت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.