۹ پاسخ

دهانه رحم رو بخیه میزنن

من۲۰هفته از۳۱شد۲۲

علائمش چیاس؟
و اینکه تو سونو یا ازمایش غربالگری مشخصه!
فقط تو سونو من زده بود جفت قدامی همین

مهشید من انجام دادم
دهانه رحم رو بخیه میزنن ک باز نشه
توی بیمارستان امام زمان هزینه ی همه چیزم دراومد ۳۵
اگر بخوای طبیعی زایمان کنی ۳۶ هفته اینا باز میکنن اگر ن سزارین باشی سر عمل باز میکنن

خیلی راحته دهنه رحم بخیه میزنن اصلا هم متوجه نمیشی

منم سرکلاژ کردم اصلا چیزی متوجه نمیشی و تااخر۳۷هفته میمونه بعد بازش میکنه دکترت

دهانه رحم رو میدوزن

عمله گلم دهانه رحمو دوزیده میکنن

عزیزم دهانه رحم رومیدوزن هزینشم بستگی ب بیمه خودت داره

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری