۸ پاسخ

توشکم راحت تری 🫣

حاملگی ش یه جور دنیا اومدن ش یه جور. خدا خودش صبر بده🥴

دقیقا منم همینطورم شده برام عادت😂

راحت شی😂😂😂ها ها ها زهی خیال باطل

بچه دنيا بياد راحت شي؟الان روزاي خوشته عزيزم،خودتو آماده كن كمرتو ببند كه دنيا اومد دهنت سرويسه گلم،هر ٢ ساعت بايد از خواب بيدار شي شير بدي،نيم ساعت بعد هر شير خوردن بايد آروغ بگيري،بعد پي پي ميكنه،اين كارارو هر ٢ ساعتي يك بار بايد انجام بدي خواب زهرمار آدم ميشه،حالا اينا هيچي،وقتي دل درد داره و هر كار ميكني آروم نميشه🤦🏻‍♀️خلاصه الان حال كن

دقیقا تومنی یا من تو ام؟😅

منم همینطور🤣🤣🫠🥲

عزیزم ..اخراشه دیگ کم مونده تحمل کن ب امید خدا جوجوتو بغل میگیری یادت میره همه سختی هات

سوال های مرتبط