بچه ها کیا ازمایش خون برای تعیین جنسیت دادن و درست بوده؟؟

۲ پاسخ

فک کنم منظورت سل فری هست. اگر اون منظورته من انجام دادم شد ۱۳ میلیون ولی اون برای تست ژنتیکه و خب چون ژن بچه تست میشه خطا نداره و جنسیتو درست میگه

من که ندادم
از چه موقعی میشع اون آزمایش رو داذ یا فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری