خانما من ۱۰ هفته و ۴ روزمه ب نظرتون کی باید برم انتی؟

۵ پاسخ

ولی تایم بهترش ۱۳هفته هست

من یازده هفته و دو روز دکتر بهم گفت برو
که رفتم یازده هفته و پنج روز بودم

منم ۱۰ هفته و ۳ روزم
برا ۱۲هفته و ۱ روز نوشته دکترم

دکتر به من گف۱۲

۱۲ هفته و سه روز خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍋لیمو‌شیرین🍋 مامان 🍋لیمو‌شیرین🍋 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری