خانما ، من ۱۲ هفته ۲ روزمه تا کی فرصت دارم برم انتی

۷ پاسخ

بهترین زمان الانه ولی تا ۱۳ هفته و ۶ روز میشه

سعی کن زود بری
من طبق سونو قلب ۱۲ هفته و ۱ روز بودم طبق انتی دکتر گفت ۱۳ هفته و ۱روز
اگه چند روز دیرتر می رفتم تایم طلاییشو از دست میدادم

بهترین زمان الانه از 13هفته قبول نمیکنن

دیگه فردا باید بری از این بیشتر نگذره من ۱۲ هفته رفتم دکتر نوشته بود این هفته سه شنبه هم جواب آزمایش آماده میشه ببرم دوتا شو به دکتر نشون بدم

الان بهترین زمانشه میتونی برو تا ۱۳ هفته ولی الان خوبه

بهترین زمان الانه ولی تا ۱۳ هفته و ۶ روز میشه بری

دیگ الان باید بری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان انس3ساله مامان انس3ساله هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری