خانما تا چند هفته فرصت دارم واسه انتی؟

۸ پاسخ

اصلا نیاز نبود بری دکتر من بودم مستقیم میرفتم سونوگرافی آزاد انجام می‌دادم مستقیم میرفتم آزمایشگاه آزمایش خونش هم انجام می‌دادم
دیگه دکتر رفتنش چیه
یه ویزیت آنلاین میگرفتی
فرصتت میسوزه بعدا منشی دکتر کجاست اخه

یادت باشه آزمایش خون رو هم سری انجام بدی وگرنه دیکه ازت نمیگیرن
خیلی جاها بدون نوبت هم راه میدن مجبور نیستی حتما نوبت بگیری الکی زمان و سر نوبت دهی از دست ندی

الان وقتشه برو

همین امروز برو چون داره دیر میشه چرا زودتر اقدام نکردی،جمعه و شنبه هم که تعطیله میره تا یکشنبه که دیگه فکر نکنم ازت بگیرن دیر شده

خودت که نباید حساب کنی از روی سونوی قلب حساب میکنن و خود سونوگرافی میگه گلدن تایم کی نوبت بگیری

سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

اگر۱۴هفته نیستی برو ولی هستی فک نکنم بگیرن

۱۳هفته و۶روز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری