بچه های ۳ ساله ی سما ظهرا مبخوابن؟

۱۷ پاسخ

نه نمیخابه نمیذارم بخابع شبا زود میخابه جدیدا

میخوابه چون صبحا اکثرا 9بیدارمیشه عصرام 4:30به بعد میخوابه دوساعت شبام خسته بشه دوازده اینا میخوابه

نمیخوابه

خونه باشیم میخابه

آره.

قبلن می‌خوابید
الان ن

آره من پسرمو هر روز ظهر میخوابونم،چون خودمم عادت خواب ظهر دارم

اکثر ظهرا آره

نه چون اگر بخوابه شب دیر میخوابه
واقعا هم خواب به موقع شب مهمه هم برای رشد خودشون هم نفس کشیدن ما😄

نه نمی‌خوابه🫤

نه مگه چجور پیش بیاد ک خیلی خسته باشه یا صبح زود بیدار شده باشه
وگرنه صبح ک بیدار میشه تا اخر شب دیگه نمیخابه

ن بابا الان يكساله ك ديگه روزا نميخوابه

صبح۶ یا ۷ بیدار میشه ظهرم ۲ تا ۴ میخابه

نه نمیخوابه اگه بخوابه ساعت ۶ ۷ تازه بیهوش میشه که با قدرت بیدار شه و نذاره ما شب بخوابیم 😐

نه پسرم نمیخوابه،مگه این که صبح خیلی زود بیدار بشه

اره معمولا ۳ونیم تا۵ونیم

اره همیشه تایم خودش میخوابه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری