من قبلا هر یک ساعت میدادم دکتر دعوام کرد گفت رفلاکس میگیره و عادتی میشه اینجوری شبا هم سر یک ساعت برای شیر بیدار میشه و خواب کامل نمیکنه گفت هر دو یا سه ساعت باید شیر بدین
پسر منم همین بود به مرور زمان خودش فاصله گرسنگیش بیشتر شد الان ۳ ۴ ساعت یه وعده میخوره
هروقت گشنشه
اگه زردی نداره اینکارو نکن دهنت سرویس میشه.خواب شبش هم میریزه بهم احتمال رفلاکسش هم زیاده
اشتباه محض. بعد میای گله میکنی. الان. احتمال هی شیر میدی. تا چاق بشه. بعد میای گله. که. خواب نداره.
عزیزم تاپیک های منو تونستی نگاه کن ۳تا آخر بخاطر رفلاکس شاید به کارت بیاد
چند سیسی میدی؟
مال منم ۱ ساعت ۳۰ تا میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.