۲ پاسخ

دهن همه بچه ها یه بوی خاصی داره اشکال نداره غذا و فرنی و سرلاک هم که میخورن دهنشون بوی چیزی که خوردن رو میگیره دیگه

خب بخاطر همونه دیگه غذا یمقدار سخت هضم میشه دختر من دهنش از بچگی بوی کره وانیلی میداد

سوال های مرتبط