من ۹ ماهگی میچینم
زودتر از اون گرد و خاک میگیره و کثیف میشه
من سیسمونی پسر بزرگم رو همون ۵ماه ک جنسیت فهمیدیم چیدم ولی پشیمون شدم چون کلی همونجوری موندن و گرد و خاک میگرفتن و هی باید تمیز میکردم و انقدر لباساشو هروز میاوردم ک چرک میشدن….
از همون ۵/۶ ماهگی ک خریدیم 😂
من خيلي ذوق دارم بچينم ولي منتظره چوبياشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.