سلام مامانا
شما هفته یا ماه چندم دیگ سیسمونی نینی تونو گرفتین ؟

۱۰ پاسخ

من ریز ریز شروع کردم به خرید
الانم هنوز یه سری چیزا مونده و تموم نشده 🥲🤦🏻‍♀️
ولی از من به تو نصیحت
هررررررچی زودتر بری خرید به نفع خودته
وارد ماه هفتم به بشی انواع و اقسام فشار و درد ها رو حس میکنی
ماه هشتم و نهم که دیگه دو قدم راه بری نفس آدم بند میاد خیلی اذیت میشی
زرودتر برو و خیال خودتو راحت کن
من دو ماهه سرویس خواب سفارش دادم هنوز تحویل نداده بهم حتی نچیدم چیزاشونو
استراحت هم هستم نمیتونم خودم انجام بدم خیلی سخته

من از بعد انومالی که جنسیت معلوم شد شروع کردم الان تقریبا تکمیله لوازم بهداشتی مونده و سرویس چوب

ماه ۵ و ۶

من ان تی جای خوب رفتم و جنسیت رو ۹۰ درصد گفت درسته از بعدش شروع کردم و الان اتاق پسرم تکمیله فقط شوینده و ایناها مونده ک من نخریدم اینارو گذاشتم دقیقه نود تا تاریخ داشته باشن البته من خیلی زود اقدام کردم همه وایمیستن تا انومالی ولی به نظرم وسایلی ک دختر پسر نداره یا میشه رنگ اسپورت خرید رو زود بخر همش ی جا خیلی خیلی گرون در میاد

من بعد ان تی

من از12هفتگی همه چیز خریدم

از بعد انومالی کم کم دارم میگیرم

من هنوز هیچی نخریدم اما احتمالا از ماه دیگه شروع کنم اول سرویس خواب رو میگیرم بعد دیگه بقیه چیزها رو میخرم می‌چینم

سر دخترم تو هفت ماهگی
سر پسرم چون همه چیز دارم فقط خرده ریزه ها رو دارم اروم اروم میخرم

25هفته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اهورا🤎🧸 مامان اهورا🤎🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اهورا🤎🧸 مامان اهورا🤎🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری