سیسمونی های نینی تونو گرفتین؟

۹ پاسخ

گرفتم چیدم یه ماه دیگه میزام 🤣💕

من هنوز هیچییی نگرفتم

هییییچی😄
شوهرم میگه دو ماه دیگه یکجا میگیرم😐

کامل نیست هنوز

به نام خدا فعلا هیچی نگرفتم 🥴

زودتر بخرید تا گرون تر نشده

سلام خانما شما هم سیسمونی بچه اول رو مامانتون میگیره؟

من امروز میرم😍

نه هنوز هیچی براش نگرفتم حتی یه دست لباس بیمارستانی هم نگرفتم🤣🤣🤣 نمیدونم دقیق چیا باید بگیرم 😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان اهورا🤎🧸 مامان اهورا🤎🧸 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی