مامانا شما برا سیسمونی نینی فلاسک گرفتین؟!

۱۲ پاسخ

من اینو گرفتم داخلش استیله

تصویر

آره نیازه شاید خواستی بری جایی نتونستی بهش شیر بدی شیر خشک بهش میدی آب جوش همرات داشته باشی که راحت تره تا اینکه بری تازه آب جوش بزاری تا بمونه سرد بشه شیر خشک درست کنی بچه ضعف میکنه خیلی بدون نقطه برات توضیت دادم

من هنوز نه چون تصمیمم ندارم شیر خشک بدم تا بعد ببینم چی میشه

فلاسکای بچه ک فرتی آب توش سرد میشه.چه مدلی باید بخریم ک سرد نشه

میگم من از این فلاسک استیل ها دارم کوچیکه همون خوبه یا مدل خاصی باید باشه؟؟

میخوام شیر خودمو بدم ولی گرفتم استیل و خوبشو شاید لازم شد بعضی موقع ها

نه
نمیخام شیرخشک بدم بعد زایمان لازم شد میگیرم🙂

بله.

هم فلاکس آب گرفتم هم غذا

اره فلاسک نیازمیشه حتمابرای درست کردن شیرمن استیل کیفیت خوب گرفتم

اره استیل

اره من استیل خریدم چون میخام بهش شیر خشک بدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی