۳ پاسخ

خیلی زوده عزیزم
من هنوز علائمم از ۹ هفته به بعد شروع شد

به علایم نیست
نگران نباش 😇

منم علائم ندارم به علائم نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نوهان 🩵👶 مامان نوهان 🩵👶 روزهای ابتدایی تولد