۴ پاسخ

منم هرماه اقدام دارم بعضی حالتای بارداری رو فک میکنم دارم ولی بعدش پریود میشم😂

منم چهارم موعدمه فقط کمر درد دارم

خب به همین زودی علایم نمیاددوهفته ازموعدبگذره یزره دهنت تلخ میشه سینهاحساس میشن بعضیاهستن تا دوماه نمی‌فهمن اصلا

حتما که نباید علایم داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان آینده👶♥️ مامان آینده👶♥️ قصد بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری