۳ پاسخ

بله من ۴ ماه و۱۸ روزش بود براش حریره شروع کردم

بله من میدادم

اره عزیز من فرنی میدم حریره بادم. میدم پوره سیب زمینی میدم. نشاسته میدم. اطرافیانم از 40روزگی میدادن تازه من دیر شروع کردم.

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان مانیساومانلی مامان مانیساومانلی ۱۱ ماهگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی