۳ پاسخ

من که یکی تنش میکنم البته بخاری مون خیلی کم روشنه

یه لباس بکن نه دوتا من کولر روشنه ولی استین بلند نخی با شلوار پوشوندم

خوش بحالتون ما سنندج یخ زدیم انقدر سرده هوا بخاریمون اخرشه 🫠🫠🫠دوس دارم یکم هوا گرم بشه برم بیرون با بچم 🫠🫠اگه هوا سرد نیست یه تیشرت تنش کن گرمش نشه عرق سوز بشه

سوال های مرتبط