مامانا این تب بچمه گرفتم زیاده بنظرتون

تصویر
۷ پاسخ

زیاده

اره تب داره . دست پاش با اب ولرم بشور . لباس خنک بپوشچن

اره عزیزم یکم اره

زیاده عزیزم قطره استامینوفن بده

آره تب داره

۳۸ زیاده دیگه

یه کوچولو اره

سوال های مرتبط

مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی