مامانا تب بچم 37 و هشته زیاده

۳ پاسخ

خونه رو خنک کن استامینوفن بده

پاشویه کن زیادتر نشه

واکسن زده

سوال های مرتبط

مامان آیدن مامان آیدن ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی