۲ پاسخ

منم دخترم دیروز واکسن زد خیلی گریه کرد خداروشکر الان ارومه تبش یک بار ۵۷ شد بعد اومد رو ۳۵ باز رفت ۳۶ الان ۳۷

تب نیست

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی