عادیه شیر نخوردنش
بهش استا یده ۲برابر وزنش
تبش بالاس یکم
پاراکیدبده سرساعت گرمش نگیرمن تن دخترم یه بادیه رکابیه
به ما گفتن ۳۷.۵ تب هست
دوبرابر وزنش ۴ ساعت یه بار استامینوفن بده
لباس گرم تنش نکن و مرتب پاهاشو با دستمال خیس مرطوب کن
دور پاهاش شال بپیچ نزار تکون بده
اینجوری دردش نمیاد و شیرمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.