۴ پاسخ

عادیه شیر نخوردنش
بهش استا یده ۲برابر وزنش
تبش بالاس یکم

پاراکیدبده سرساعت گرمش نگیرمن تن دخترم یه بادیه رکابیه

به ما گفتن ۳۷.۵ تب هست
دوبرابر وزنش ۴ ساعت یه بار استامینوفن بده
لباس گرم تنش نکن و مرتب پاهاشو با دستمال خیس مرطوب کن

دور پاهاش شال بپیچ نزار تکون بده
اینجوری دردش نمیاد و شیرمیخوره

سوال های مرتبط

مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی