تب بچم 37 رو 9 هست چیکار کنم یعنی تب داره

۳ پاسخ

اره تبه پاشویه کن استامینوفن بده و حتما ببر‌دکتر

آره تبه ببر دکتر

سرما خورده سرفه میزنع من بمیرم براش🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیا ❤️ مامان فسقلیا ❤️ ۷ ماهگی
مامان نور🌛 مامان نور🌛 ۴ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۴ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی