نه ولی اگه لباس زیاد تنشه کم کن ی بعضی وقتا برای بچه ها اینجوری میشه تا نیم ساعت صبر کن دوباره بگیر اگه بود یا بالا رفت اقدام کن ب پاشویه و قطره پاراکید دادن
نه عزيزم شكم چون زير لباسه گرم تره هميشه من از دكتر پرسيدم گفت پيشوني رو بگير فقط
با چی میگیری ؟
لباساشو سبک کن ببین گرمشم نباشه بعد تبشو بگیر اگه باز بالابودش اون موقعه تب حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.