۴ پاسخ

نه ولی اگه لباس زیاد تنشه کم کن ی بعضی وقتا برای بچه ها اینجوری میشه تا نیم ساعت صبر کن دوباره بگیر اگه بود یا بالا رفت اقدام کن ب پاشویه و قطره پاراکید دادن

نه عزيزم شكم چون زير لباسه گرم تره هميشه من از دكتر پرسيدم گفت پيشوني رو بگير فقط

با چی میگیری ؟

لباساشو سبک کن ببین گرمشم نباشه بعد تبشو بگیر اگه باز بالابودش اون موقعه تب حساب میشه

سوال های مرتبط