دمای 37 زیاده مامانا؟

۲ پاسخ

اره
تو تابستون دمای ۳۷کولر روشن میکنیم😅😂

تقریبا بله

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی