بچها دمای بدن بچم ٣٧ زیاده؟

۲ پاسخ

نه عزیزم ۳۷/۵ به بالا نباید باشه

نه عزیزم طبیعیه از ۳۷ونیم تب شروع میشه ۳۸ تبه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی