خانوما دمای بدن دخترگ ۳۷.۶هس بنظرتون زیاده؟؟

۳ پاسخ

تا ۳۷/۵طبیعیه عزیزم مواظب باش بالاتر الان نره یه دونه بیشتره

خوبه
اگ حس میکنی بدنش گرمه ی لباس خنک تنش کنه

خوبه رو مرز بالاتر شد مواظب باش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی