۵ پاسخ

اره تب داره...چون دیجیتالی ها نیم درجه باید بهش اضافه کنی

بهش استامینفون بده

تو یه ظرف اب ولرم با گلاب بریز و بزن ب دست و پاهاش و با ی پارچه یا حوله بزار رو پیشونیش
هر یک ساعت پاشویه کن اگه داره بالا تر میره

اول لباسشو کم کن اگه دما بدنش پایین نیومد استامینوفن بده
بااین دستگاها۳۷/۸شروع تب مراقبت کن

نه تب ندارع ولی انگار داره تب میکنه ۳۸ ب بعد تب حساب میشه زیاد نپوشون

آره تب داره استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی
مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی