۱۴ پاسخ

۳۸ به بالا میشه تب

تب بر بهش بده تا بیشتر بالا نره پسر منم ۳۷ ونیم بود داغ داغ شد ولی ۳۹ و ۴۰ خدایی نکرده بده

بله تبه تقریبا

برای نوزاد تبه کف پاش پیاز ببند

اگع میتونی پوشک نکن بذار روتشک تعویض و مرتب تا جیش کرد شلوارش عوض کن

تب هست. ولی 39 و 40 خطره

من زنگ زدم کلینیک گفت قطره پاراکید و با اب جوش سرد شده حل کن هر چهار ساعت بده بخوره بدن شویع با آب ولرم کردم و پد تب بر گرفتم حااا برا اطمینان یه زنگ بزن کلینیک کودکان پارسیان بپرس

از 37 به بالا تب داره

ن زیاد بالا نیس 38

تبه ولی زیاد بالا نیس

نیم درجه تب داره،پاشویه کن زیر بغلشم همینطور، حتما لختش کن فقط یه پوشک داشته باشه،

ن زیادم بالا نیس

استامینوفن نمیدی مگه

تب داره.ولی خیلی زیاد نیس باید کنترلش کنی.قطره استا بده بهش و پاشویه کن میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی