۳۸ به بالا میشه تب
تب بر بهش بده تا بیشتر بالا نره پسر منم ۳۷ ونیم بود داغ داغ شد ولی ۳۹ و ۴۰ خدایی نکرده بده
بله تبه تقریبا
برای نوزاد تبه کف پاش پیاز ببند
اگع میتونی پوشک نکن بذار روتشک تعویض و مرتب تا جیش کرد شلوارش عوض کن
تب هست. ولی 39 و 40 خطره
من زنگ زدم کلینیک گفت قطره پاراکید و با اب جوش سرد شده حل کن هر چهار ساعت بده بخوره بدن شویع با آب ولرم کردم و پد تب بر گرفتم حااا برا اطمینان یه زنگ بزن کلینیک کودکان پارسیان بپرس
از 37 به بالا تب داره
ن زیاد بالا نیس 38
تبه ولی زیاد بالا نیس
نیم درجه تب داره،پاشویه کن زیر بغلشم همینطور، حتما لختش کن فقط یه پوشک داشته باشه،
ن زیادم بالا نیس
استامینوفن نمیدی مگه
تب داره.ولی خیلی زیاد نیس باید کنترلش کنی.قطره استا بده بهش و پاشویه کن میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.