خانوما تب ۳۵رو۹و۳۶روی ۱خیلی پایینه دمای بدن یانه ؟

۱ پاسخ

شاید اشتباه میکیری شاید فشارش یکم پایینه بدنش سرد شده یا دمای محیط خیلی سرده
من تا خالا تجربه این دما رو نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی
مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی
مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی