خانوم ها تب بچم ۳۶ زیاده؟

۶ پاسخ

نه ۳۷/۵خوبه ۳۷/۶شروع تب باید مواظب باشی

۳۶ اصلا تب نیست
۳۷ و ۳ به بالا شروع تب حساب میشه

نرماله

دمای بدن بچه ۳۶.۵ تا ۳۷.۵ باید باشه، ۳۶ کم نمیشه گفت قابل قبول از ۳۸ تب حساب میشه

نه‌این تب نیست

نه
۳۸ بده

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی