۱۶ پاسخ

از ۳۶ چرا باید پایین بیاد
۳۶ اصلا تب نیست ک چرا بیاری پایین

عزیزم پایینتر باشه یعنی بچت داره یخ میکنخ
نرمال 36/4 تا37/6 طبیعیه

😑😑😑😑😑😑😑😯😯😯توی این زمانه ندونستن یعنی آرامش محض بخدا

عزیزم دمای ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ نرماله ، اگه بالاتر از این بود تبه ، اگر پایین تر از این عدد هم بود بازم تب حساب میشه

۳۶ اصلا تب نیست

دمای نرمال بدن انسان ۳۷.۵ هست. وقتی برسه به ۳۸ تازه شروع تبه

تب از ۳۸
الان نرماله عزیزم

دما بدن بچه از ما یک یا دو درجه بیشتر بخاطر همین شما فکر می‌کنی تب داره

عزیزم ۳۶ اصلا تب نیست دمای نرمال بدنخ

حالا اگر شد ۳۷.۵ زیر بغل نیم درجه هم خودمون باید اضافه کنیم ک تب محسوب میشه

دکتر ب من گفت ۳۸ به بالا تب هست

۳۶ نرماله

دما طبیعی ۳۶ دیگه

۳۶ دمای طبیعیه بدنه دیگه چرا پایین بیاد

بنظرتون این تب سنج ها اوکی ان یا برم از تب سنج های لیزری بگیرم؟

ارومیه عزیزم اگه شد ۳۷.۴ به فکر باش که بالا نره
جاشو خنک نگه دار فقط

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی