۶ پاسخ

قطره استامینوفن بهش بده کاری دیگه ای نکن

عزیزم ۳۷.ونیم به بالا تب حساب میشه

نه این تب نیست،عالیه که ،۳۷و نیم تب محسوب میشه

هر چهار ساعت فعلا بده

تب سنج دیجیتالیه باید کمی بیشتر حساب کنی فکر کنم تب باشه فقط با استامینوفن کنترلش کن

با کدوم تب سنج گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی