تب ۳۶ یا ۳۷ تب حساب میشه دخترم فقط پیشونیش داغه چرا

۲ پاسخ

دکتر به من گفت کاری به پیشونی و شکم نداشته باش فقط زیر بغل مهمه

برای نوزاد 37/5ب بالا تب حساب میشه، 38دیگه تب داره

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشقام❤ مامان دوتا عشقام❤ ۸ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۲ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی