۱۱ پاسخ

واییی دلم ریش شد 😬😬😬
به دکترش باید بگه

نه دکتر پسر من گفت اگه خونریزی کزد بیارش

نه عادی نیست

پسرمنم وقتی اول آوردیم خون میومد من صب بردم ختنه تا بعدازظهر خونه میومد بعدش قط شد اگه تازه ختنه کروی ک مشکلی نیس ولی اگه ۵ ساعت گذشته هنوز هم خونه میاد حتمن از دکترش بپرسین

فک نکنم عادی باشه

چه روشی ختنه کردید؟

حتما به دکتر بگو عزیزم

اره پاش خورده خونریزی کرده زنگ بزنید دکترش

اگه تازه چند ساعته ختنه کرده اره ولی اگه 5ساعت ازش گزشته باشه ن باید ببرید نشون بدین خدایی نکرده خونریزی نکنه خطرناکه

وای اینا چیه میذارید خدا لعنتتوت کنه مگ ما دکتریم😭😭🤮🤮🤮🤢🤢🤢

احتمالا بد بخیه کرده

سوال های مرتبط