نمیخواد بپزی
با چاقو قاچ کن سیبو بعد با یه قاشق چایخوری انگار داری توی سیبو میکنی اونجوری بکش رو سیب خودش پوره میشه یا اینکه رندش کن
تویه قابلمه اب بریز بعد بایه سبدی یاتوری فلزی چیزی بزارروی قابلمه سیب درختی رو یک چهارمشو پوست کن بزارتوسبد درقابلمه روبزار بزار بپزه تاوقتی که قشنگ نرم شه بعدباپشت چنکال له کن بعدم باشیرخودت یا شیرخشک یکم رقیقش کن بعدم بده نینی بخخوله😋
سیب زمینیو ابپز کن لهش کن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.