این دومی
اولی بهتره
اولی🫠
اولی قشنگتره عزیزم
اولیییی
اولی بهتره
به نظر من اولی
بنظرم اولی آخه دومی زیاد تکمیل نیست
اولی عزیزم
اولی بهتره
اولی، فرش رو افقی بذار، مبل سه نفره رو بذار روبه روی تی وی، دو نفره زیر پنجره، تک نفره هر رو به روی دو نفره، برا پنجره یه پرده شیک بذار
اولی
اولی بهتره
حتی میشه فرش هارو ۹۰ درجه چرخوند(البته نمی دونم جا بشه یا نه)
ولی مدل اولی یه فضای تفکیک شده داری، و تلوزیون هم روبرو هست.
اولی بهتره عزیزم
اولی😎😎😎
ولی اولی بهتره از دومی
عزیزم یه نکته ای بگم
فرشاتو افقی کن
مبل تک بزرگتو بذار جلو تیوی یکیشم زیر پنجره دوتا تکو بذار رو به رو مبلی که زیر پنجرس با فاصله بینشم عسلیاتو بذار
اولی
اولی، فرشاتو بدجور پهن کردی سالن دراز بنظر میاد
اولی دلنشین ترە
اولیییی
اولی قطعا
اولی بنظرم بهتر
اولی قشنگتره
اولی.
فرشات افقی بنداز وسطشون خالی
تلوزیون بزار جای پرده مبل رو فرش اولی روبرو تلوزیون
یک طرف دوتا تکی یک طرف یک کاناپه فرش دومی هم خالی باشه
دومی اگه تلویزیون بزاری جلو پرده
دومی بهتره
دومی لوزیونم بزاری وسط پرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.