۱۲ پاسخ

برای پسرم عدسی
منو همسرم نون پنیر و هندونه🍉😂

من لوبیا پلو گذاشتم با مرغ چرخ کرده گرونه😂

راحت ترین املت😋😁

مهمون دارم
قرمه گذاشتم و مرغ پرتقالی

آش رشته

قرمه سبزی

تهچین

والله میخوام خواهرشومو ببرمو برم فلافلی حوصله اشپزی ندارم

سالاد ماکارونی

عدسی
هویج پولو
سویس و سیب زمینی
کتلت
شامی
کباب تابه ای
اولویه
پلو تن
ساندویچ مرغ
املت
خوراک لوبیا

من عدس پلو گذاشتم

من ناگت سرخ کردم و سیبزمینی

سوال های مرتبط

مامان 🫀Delvin -Lopy مامان 🫀Delvin -Lopy ۲ سالگی
مامان جانان🧸🎀 مامان جانان🧸🎀 ۲ سالگی