تب رزوئلا سخت تره یا آبله مرغون؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

رزویلا خیلی خیلی بده😑
من دخترم هیچی میل نداره
بی حال و بی اشتهاست
بمیرم چقد ازش خون گرفتن واسه اینکه تشخیص بدن

رزوئلا بدتره

وای دختر من تب رزوئلا دلشت قطع نمیشد یه هفته تمام اصلا نمیدونستم چشه خدا برا هیشکی نیاره اون روزا رو

بستگی داره ابله مرغون بدتره
رزوئلا اینا گرفتن سه روز تب بود بعدم دونه ریخت بیرون بدون خار بود و ردشم رفت چند روز بعدش

رزویلا
دختر من 7 روز تب سخت داشت

رزوئلا برای ما وحشتناک بود درحد بستری شدن

سوال های مرتبط