۶ پاسخ

برنج وگوشت خیلی خوبه
پلو هویج با شیوید درست کن خیلی خوبه شیوید زیاد کن برای شیر زیاد بشه خیلی خوبه

همه چی بخور دختر بچتو‌بد عادت نکن

همه چی بخور عزیزم
چیزایی ک میبینی بچه دل درد یا اذیت میشه حتما عرق نعنا چای نبات یا بادیون بخور
رعایت کن اما نه جوری ک بخوای چیزی نخوری هم خودت اینجوری اذیت میشی هم ب مرور بچه چون دلت و میزنه کم میخوری شیر نداری

اش چی میخوری؟؟؟

من سر همین چیزا سرپسرم شیرخشکیش کردم داشتم میمردم همش رژیم شوهرم گف واجبه مگه شیرخشک بده بهش دیگه

تاچندماه باید رعایت کنی

گوشت و برنج بخور ماکارونی بخور بعدش عرق نعنا بخور

سوال های مرتبط