۳ پاسخ

عزیزم منم به دکتردخترم گفتم ،گفت فصل کنجکاویه دوست داره دور واطراف روببینه ،دخترمن هی سر میچرخونه واطراف ونگاه میکنه خیلی کم میخوره روزا،ولی شبا نه،دکترم دقیقا تایید کرد حرفمو،گفت سعی کن شبا از خوابت بزنی وبهش شیر بدی،زیاد،یا تو اتاق به دوراز صدا وگوشی ونور بهش شیر بده

اگه وزن گیریش خوبه مشکلی نداره اگه وزن نمیگیره باید با دکتر مشورت کنید

وزن نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی