۴ ساعت
چهارساعته عزیزم من تازه دادم.
اول خون میگیرن بعد شربتو میخوری یک ساعت بعد دوباره خون میدی و دوبار به همین ترتیب یک ساعته خون میدی
درکل چهار بار باید خون بدی
۳مرحله ای هست
هر کدوم یک ساعت بعد از آزمایش قبلی هست
هر چی زودتر بری آزمایشگاه زودتر تموم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.