من دکترم بهم قرص داد خیلی بهتر شدم. حتما ب دکترت بگو اگ لازم باشه قرص میده
منم معدم خیییلی اذیتم کرد فقط هم درد میکرد غذاتو باید چند تیکه کنی یه جا نخوری و بلافاصله بعدش آب و نوشیدنی نخوری، فلفل و ترشی و اینجور چیزا رو متاسفانه فعلا باید بزاری کنار تا معدت ایشالا دو سه هفته دیگه بهتر میشه
نه یکم بگذره خوب میشی
من اول اینجوری بودم
هفته رفت بالاتر ارومترشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.