۴ پاسخ

پسر من تازه داره درمیاره
چیزی ندادم دکتر بردم گفت تا ۱۸ ماهگی فرصت هست اصلا نگران نباش
دکتر دندان اطفال گفت به هیچ وجه آمپول د۳ نزن

پسر من ۳-۴ روز پیش دراورد 😍😍

دختر منم نداره
از ۶ماهگی منتظرم😂

پسر منم در نیاورده

سوال های مرتبط