مگ واکسن یکسالگی میزنن نباید شیر بدیم من ۲ خرداد. باید واکسن یکسالگی بزنم نمیدونم راهنمایی میکنید ممنون
من کلی شیر شماره ۲ داشتم تازگیا ۳ شروع کردم
من 2 هفته قبلش شیرخشک 2 ها تموم شد 3 داشتم شروع کردم مشکلی نداره
فرق نداره قبل یا بعدش
من قبلش شروع کردم
من ديروز دخترم تولدش بود امروز واكسنشو زديم ولي هنوز بهش ٢ ميدم چون تموم نشده بود قوطيش گفتم حيفه از فردا ديگه ٣ بهش ميدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.