مامانا شیر خشک،۳ رو قبل واکسن شروع کردید یا بعدش؟

۵ پاسخ

مگ واکسن یک‌سالگی می‌زنن نباید شیر بدیم من ۲ خرداد. باید واکسن یک‌سالگی بزنم نمیدونم راهنمایی میکنید ممنون

من کلی شیر شماره ۲ داشتم تازگیا ۳ شروع کردم

من 2 هفته قبلش شیرخشک 2 ها تموم شد 3 داشتم شروع کردم مشکلی نداره

فرق نداره قبل یا بعدش
من قبلش شروع کردم

من ديروز دخترم تولدش بود امروز واكسنشو زديم ولي هنوز بهش ٢ ميدم چون تموم نشده بود قوطيش گفتم حيفه از فردا ديگه ٣ بهش ميدم

سوال های مرتبط

مامان میکا و امیرعباس مامان میکا و امیرعباس ۱ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱ سالگی