۵ پاسخ

طرح یسنا کلا نمونده الان من از بهمن نگرفتم

چقدر بده این چه ربطی داره به همه نوزاد ها باید بدن

نه بچه های ما خار دارن

فقط ب دوقلو ها تعلق میگیره

ماهم منتظریم ببینیم تعلق میگیره یا نه

سوال های مرتبط